Usein Kysytyt Kysymykset (UKK)
Voit tilata kiinteistöhuoltopalveluja verkkosivujemme kautta, soittamalla asiakaspalveluun tai lähettämällä sähköpostia.
Huoltopalvelujen aikaraja vaihtelee palvelun tyypin ja tilausruuhkan mukaan. Yleensä pyrimme tarjoamaan palvelut mahdollisimman nopeasti, ja tarkka aikataulu ilmoitetaan tilauksen yhteydessä.
Muutokset tilaukseen voidaan tehdä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Muutokset voivat koskea aikataulua, palveluja tai muita yksityiskohtia, ja ne tulisi tehdä mahdollisimman pian.
Jos et ole tyytyväinen palveluun, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Meillä on prosessit ongelmatilanteiden ratkaisemiseksi ja voimme tarjota ratkaisun tai korvauksen tarpeen mukaan.
Kyllä, tarjoamme mahdollisuuden saada laskut sähköisesti. Voit valita sähköisen laskutuksen tilauksen yhteydessä tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme järjestää sen puolestasi.
Voit antaa palautetta täyttämällä palautelomakkeen verkkosivustollamme tai lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluumme. Arvostamme palautetta, joka auttaa meitä parantamaan palvelujamme.